Wil jij laten zien wanneer je weer BESCHIKBAAR bent en ben jij actief in de rol van Salarisadministrateur, Functioneel Beheerder, Consultant of HRM specialist ?

Voor Interimmers, zowel de ZZP’r als voor de Consultants werkzaam bij een dienstverlener binnen de HRM/Payroll branche, is dit een nieuwe mogelijkheid om op dag-niveau aan te geven wanneer je nog beschikbaar bent voor nieuwe opdrachten.

Je hoeft hier dus niet je hele cv te onderhouden, maar alleen aan te geven wanneer je weer ruimte in je agenda hebt ! Voor alle overige informatie omtrent je werkervaring en opleidingen verwijs je eenvoudig naar je Linkedin profiel.

Bij inschrijving kun je aangeven naar welke functie je voorkeur uitgaat en in welke software je gespecialiseerd bent. Samen met je beschikbaarheid zijn dit de belangrijkste kenmerken waar een opdrachtgever op zoekt.

Andere voordelen zijn :

- je krijgt inzage in tijdelijke opdrachten binnen de branche
- je wordt hier snel gevonden en eigen acquisitie is dus niet nodig
- rechtstreeks contact met opdrachtgevers voorkomt margeverlies
- volledige vulling van je agenda mogelijk doordat je beschikbaarheid tot op dagdeel-niveau wordt onderhouden
- omzet verhoging door betere vulling van je agenda

Wie zijn wij

Direct Interim is opgericht door een klein professioneel team, met ruime ervaring in het optimaliseren en automatiseren van HRM / Payroll processen.

Contact gegevens

Direct Interim
Patroonstraat 7, 3861RN Nijkerk

info@dirin.nl
Ma-Vr: 10.00 - 17.00